اعلام حریق زیتکس

آتومید، نمایندگی رسمی برند زیتکس در تهران

برای اطلاع از قیمت و موجودی انواع تجهیزات و سیستم اعلام حریق زیتکس با بهترین قیمت بازار با کارشناسان آتومید در ارتباط باشید.

اعلام حریق زیتکس

انواع دتکتور اعلام حریق زیتکس

انواع شستی اعلام حریق زیتکس

انواع ریموت اندیکاتور اعلام حریق زیتکس

انواع آژیر فلاشر اعلام حریق زیتکس

انواع کنترل پنل زیتکس

آتش سوزی یکی از مخاطرات اجتناب‌ناپذیر در زندگی روزمره ما است. امروزه با استفاده از سیستم‌های اعلام حریق پیشرفته می‌توان وقوع آتش‌سوزی را به‌موقع تشخیص داد و از خسارات جانی و مالی جلوگیری کرد. انواع مختلفی سیستم اعلام حریق در بازار موجود می‌باشد و دستگاه اعلام حریق زیتکس یکی از بهترین برندهای اعلام حریق تولید داخل، می‌باشد. زیتکس اولین برند ملی مورد تایید آتش‌نشانی است که این مورد نشان از طولانی‌بودن سابقه‌ی درخشان این برند است. این برند، دستگاه اعلام حریق Zitex را در مدل‌های مختلفی تولید کرده است که متناسب با نیاز و نوع کاربری ختمان موردنظر، باید از اعلام حریق مناسب استفاده کرد.

📥 دانلود کاتالوگ محصولات و پنل اعلام حریق زیتکس 📥

قیمت تجهیزات اعلام حریق زیتکس

محصولقیمت (تومان)محصولقیمت (تومان)
دتکتور دودی فتوالکتریک ZI-S 815329.000دتکتور حرارتی ZI-H 715325.000
دتکتور حرارتی افزایشی ZI-H715 FIX & ROR329.000دتکتور دودی فتوالکتریک ZI-S817369.000
دتکتور حرارتی ZI-H717365.000دتکتور حرارتی افزایشی ZI-H717 FIX & ROR369.000
دتکتور دودی فتوالکتریکZI-S820429.000دتکتور حرارتی ZI-H720425.000
دتکتور حرارتی ثابت و افزایشی ZI-H720 FIX ROR429.000دتکتور ترکیبی دود و حرارت ZI-HSD1015429.000
دتکتور ترکیبی دود و حرارت ZI-HSD1020499.000دتکتور گاز220 ولت ZI-G 915استعلام
شستی اعلام حریق دارای کلید تستZI-CP85259.000شستی اعلام حریق دارای کلید تست و برگشت پذیرZI-CP86289.000
شستی اعلام حریق دارای کلید تست و روکش ضد اب ZI-CP95299.000آژیر فلاشر ZISS-81329.000
آژیر فلاشر با 30 تون صدا و سطحی ZISS-881.199.000ریموت اندیکاتور ZI-R80149.000
ریموت اندیکاتور zx-b10039.000
کنترل پنل اعلام حریق10 زون ZX-N10PROاستعلامکنترل پنل اعلام حریق10زون ZX-1800-10استعلام
کنترل پنل اعلام حریق12زون ZX-1800-127.100.000کنترل پنل اعلام حریق14 زون ZX-1800147.450.000
کنترل پنل اعلام حریق16 زون ZX-1800-167.800.000کنترل پنل اعلام حریق 18زون ZX-1800-188.150.000
اسپری تست دتکتور دود ZX-S1169.000

شرکت اعلام حریق زیتکس

زیتکس به عنوان یکی از برندهای معتبر در زمینه سیستم‌های اعلام حریق در ایران شناخته می‌شود و از مرکز تخصصی خدمات فنی و گارانتی نیز بهره‌مند است. این مرکز تخصصی به عنوان یک گام مهم در بومی‌سازی محصولات اعلام حریق تولیدی این شرکت در نظر گرفته می‌شود و در توسعه خدمات در طول سال‌های گذشته نقش مهمی داشته است. زیتکس موفق به دریافت گواهینامه ISO 9001 از ارتوف نورد آلمان شده است و همچنین مرکز تایید صلاحیت ایران را نیز به خود اختصاص داده است. با توجه به کیفیت بالای محصولاتی که به بازار عرضه می‌کند، توانست گواهینامه‌های معتبر دیگری از کشورهای انگلستان، هلند و ایتالیا را نیز دریافت کند. همچنین، زیتکس به عنوان اولین برند در ایران است که تاییدیه صلاحیت سازمان آتش‌نشانی تهران را کسب کرده و به عنوان برترین تولیدکننده ملی محصولات اعلام حریق خود را به بازار عرضه می‌کند.

شرکت زیتکس با عضویت در کار گروه تخصصی بروزرسانی استاندارد ملی اعلام حریق و با همکاری مراکز محترم تحقیقات وزارت راه، سازمان ملی استاندارد ایران، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و سازمان نظام مهندسی ایران، گام موثری در جهت کسب اعتماد و رضایت مشتریان خود برداشته است. به همین ترتیب، به عنوان برترین تولیدکننده ملی شناخته شده است. با شروع صادرات محصولات ساخت داخل با قابلیت رقابت با برندهای بین‌المللی، اعلام حریق زیتکس با برتری بیشتری نسبت به گذشته، به کار خود ادامه می‌دهد. برندهایی همچون اعلام حریق جنت، GST و آپولو در این رقابت‌ها حضور دارند. این امر به دلیل تأسیس آزمایشگاه‌های تخصصی برای ساخت و آزمایش تجهیزات است که هم‌سطح با آزمایشگاه‌های جهانی هستند و از ماشین‌آلات تخصصی و حرفه‌ای بهره می‌برند. امروزه، زیتکس به عنوان اولین برند ملی که دارای تأییدیه صلاحیت سازمان آتش‌نشانی تهران است، شناخته شده است.

انواع اعلام حریق زیتکس

انواع اعلام حریق زیتکس در مدل های مختلفی طراحی، تولید و عرضه می شود که در ادامه هر کدام را جداگانه بررسی می کنیم:

اعلام حریق متعارف زیتکس

سیستم اعلام حریق متعارف زیتکس

سیستم اعلام حریق متعارف زیتکس، با نام‌های دیگری همچون سیستم اعلام حریق محلی، سیستم اعلام حریق کان کانونشنال، نیز شناخته می‌شود. در سیستم اعلام حریق زیتکس متعارف فضایی را که باید جهت شناسایی حریق، پوشش داده شود، به چند منطقه جدا تقسیم می‌شود و هر منطقه یک زون نام دارد. این نوع سیستم سال‌ها است که در صنعت و مصارف خانگی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این دسته از اعلام حریق Zitex، قابلیت تعیین محل دقیق وقوع آتش‌سوزی را نداشته و فقط محدوده آتش‌سوزی را اعلام می‌کند. داخل این سیستم چندین دتکتور یا همان حسگر و شستی، در قالب یک مدار واحد در کنار هم قرار گرفته‌اند و یک سیستم را به وجود آورده‌اند که به تابلو کنترل مرکزی متصل هستند. در اعلام حریق متعارف، تشخیص تغییر وضعیت یک منطقه بر اساس آلارم و یا خطا بر اساس تغییر مقاومت الکتریکی مدار مربوط به آن منطقه صورت می‌گیرد.

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس

سیستم اعلام حریق زیتکس مدل آدرس پذیر، دارای تکنولوژی پیشرفته‌تری نسبت به نوع متعارف است و بعد از سیستم اعلام حریق متعارف تولید شده است. همچنین سرعت عمل سیستم‌های اعلام حریق آدرس پذیر بیشتر از سرعت سیستم‌های اعلام حریق متعارف است. اعلان حریق زیتکس آدرس پذیر، مجموعه‌ای از تجهیزات الکترونیکی است که علاوه بر اعلام حریق، محل دقیق وقوع حریق را نیز مشخص می‌کند.

عملکرد اعلان حریق زیتکس آدرس پذیر شبیه به سیستم اعلام حریق متعارف است با این تفاوت که علاوه بر زون‌بندی، قطعاتی همچون دتکتور و سایر تجهیزات، دارای آدرس مشخص هستند که این عوامل موجب تشخیص دقیق جایگاه آتش‌سوزی می‌شود. در اعلان حریق زیتکس آدرس پذیر، هر قطعه دارای یک کد اختصاصی است که در کنترل پنل، جایگاه مخصوص خود را دارد. در صورت رخ‌دادن حریق یا خطا در یک دتکتور، تمامی مشخصات آن نظیر کد و نوع قطعه، زون و محل نصب، بر روی نمایشگر کنترل پنل اعلام حریق آدرس پذیر، نشان داده می‌شود.

اعلام حریق آدرس پذیر زیتکس

آتومید، نمایندگی شرکت اعلام حریق زیتکس

فعالیت اصلی نمایندگی‌های مختلف فروش اعلام حریق زیتکس، عمدتاً شامل تولید و عرضه متنوع محصولات این شرکت، به همراه نظارت و اجرای آزمایش‌های ضروری بر روی آن‌ها است. در حال حاضر، با هدف ارائه خدمات بهتر به افراد، نمایندگی‌های فعال در سراسر کشور در حال فعالیت هستند. اعلام حریق زیتکس به‌طور کلی یکی از سیستم‌های اعلام حریق پرطرفدار و اساسی در کشور است و نمایندگی‌ها در سراسر کشور در زمینه فروش، خرید و ارائه خدمات مرتبط با این سیستم‌ها فعالیت می‌کنند. محصولات شرکت زیتکس نیز به‌طور معمول در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی به نمایش گذاشته می‌شوند.

نمایندگی اعلام حریق زیتکس در تهران، با هدف ایجاد بخش پیشرفت و توسعه، سعی در ارتقاء آگاهی عمومی از این نوع سیستم اعلام حریق دارد. نمایندگی‌های مختلف در شهرهای مختلف کشور، به طور عمده شامل مراکز فوق‌تخصصی برای ارائه خدمات فنی و شرایط گارانتی محصولات هستند، تا بهترین پشتیبانی را به مشتریان ارائه دهند. نمایندگی‌های بزرگ این شرکت، به‌عنوان نمایندگی‌های با تجربه و متخصص در زمینه واردات، نصب، فروش، تأمین و نگهداری وسایل و تجهیزات مرتبط با اعلام حریق، به جامعه معرفی می‌شوند.

ارتباط با شما مایه افتخار ماست!

مجموعه آتومید یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی ، با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه فروش تخصصی محصولات اعلام حریق برندهای مطرح اعم از آریاک و زیتکس می باشد، سایر محصولات آتومید شامل انواع دزدگیر اماکن و لوازم جانبی دزدگیر، به منظور ایجاد احساس امنیت و آرامش هرچه بیشتر شما مشتریان عزیز با بهره گیری از دانش فنی روز ، متخصصین مجرب میباشد.

تماس با ما : 02136619924 | 09120800829

آدرس : لاله زار جنوبی، کوچه ملانورورزی، پاساژ 110 فردوسی طبقه اول پلاک 7

تجهیزات اعلام حریق زیتکس

در ادامه به بررسی کامل و جامع انواع تجهیزات اعلام حریق زیتکس و نقش آن در سیستم اعلام حریق زیتکس می پردازیم:

آژیر فلاشر اعلام حریق زیتکس

آژیر فلاشر زیتکس، بخش دیگری از تجهیزات هشداردهنده است که ترکیبی از آژیر و فلاشر است. بدین معنا که با استفاده از صوت و تصویر اعلام حریق را به ساکنین اطلاع می‌دهد. می‌توان گفت که این آژیر فلاشر هم به‌صورت دیداری و هم شنیداری عمل می‌کند. در واقع آژیر فلاشر زیتکس، قابلیت هشدار ایجاد صوت و پرتاب نور را به طور هم‌زمان دارد. اصلی‌ترین مزیت نصب آژیر فلاشر زیتکس، این است که از فواصل دور نیز قابل رویت می‌باشد. یعنی افرادی که در فاصله بسیار دور هستند و صدای آژیر را نمی‌شنوند و یا افراد ناشنوا، با دیدن نور فلاشر متوجه خطر می‌شوند. کاربرد دیگر آژیر فلاشر نصب بر روی شیشه‌های ساختمان‌ها است به‌گونه‌ای که در هنگام وقوع حادثه، افراد بیرون از ساختمان از وجود خطر مطلع می‌شوند.

شستی اعلام حریق زیتکس

یکی دیگر از تجهیزات مربوط به اعلام حریق زیتکس، شستی یا شاسی اعلام حریق است که وسیله‌ای ساده و درعین‌حال کاربردی در سیستم اعلام حریق می‌باشد. از طریق شستی‌ها در هنگام وقوع آتش‌سوزی، به‌سادگی می‌توانید به‌صورت دستی آن را گزارش دهید. با لمس دایره‌ای که در مرکز صفحه سفید بدنه قرار دارد، بروز خطر حریق، به کنترل پنل گزارش داده می‌شود. برند زیتکس شستی اعلام حریق را در هر دو دسته‌ی متعارف و آدرس‌پذیر به بازار عرضه می‌کند.

شستی اعلام حریق زیتکس
🔥 آتومید نمایندگی رسمی برندهای مطرح اعلام حریق 🔥
ریموت اعلام حریق زیتکس

ریموت اعلام حریق زیتکس

ریموت اندیکاتور که با نام چراغ ریموت هم شناخته می‌شود، از جمله تجهیزات اعلام حریق می‌باشد که به‌صورت بسیار کارآمد، جهت اعلام حریق در سازه‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد. این ریموت غالباً در قسمت بالای درب‌های ورودی ساختمان نصب می‌شود. کار این ریموت این است که در هنگام وقوع آتش‌سوزی با زدن فلاشر، اعلام آتش‌سوزی را به شکل بصری به ساکنین نشان می‌دهد. ریموت‌های زیتکس در دمای بین منفی ۲۰ درجه و مثبت ۷۰ درجه قابلیت کاربری دارد و در شرایط محیطی مختلف از جمله رطوبت معادل ۹۸ درصد همچنان کارکرد خواهند داشت.

کنترل پنل مرکزی اعلام حریق زیتکس

کنترل پنل مهم‌ترین بخش سیستم اعلام حریق است که ارتباط بین اجزای سیستم را برقرار می‌کند. کنترل پنل برند زیتکس بدنه‌ای از جنس مقاوم و بادوام ABS دارد و به‌صورت توکار و روکار قابل‌نصب است. مزیت این کنترل پنل اعلام حریق، این است که می‌توان روی آن 36 دتکتور حریق در هر زون نصب کرد و در صورت نیاز می‌توان برخی از زون‌ها را حذف کرد. از مهم‌ترین وظایف کنترل پنل، می‌توان به نظارت بر وقوع آتش‌سوزی، آگاه‌کردن افراد از محل دقیق آتش‌سوزی و تأمین برق موردنیاز دتکتورها اشاره کرد.

کنترل پنل اعلام حریق زیتکس
دتکتور دودی زیتکس

دتکتور دودی زیتکس

دتکتورهای دودی اعلام حریق زیتکس که در پنل مرکزی نصب می‌شوند، دو ویژگی مهم را دارا می‌باشند، اولین ویژگی آنها تولید مدارات براساس تکنولوژی SMD است این تکنولوژی پیشرفته در فرآیند تولید مدارات الکترونیکی استفاده می‌شود و باعث افزایش کیفیت و دقت محصول می‌شود.

دومین ویژگی مهم این دتکتورها، پیروی از استاندارد EN 54 در طراحی آنها است. استاندارد EN 54 یک استاندارد اروپایی برای تجهیزات اعلام حریق است که برای اطمینان از عملکرد موثر و قابل اعتماد آنها تعیین شده است. پیروی از این استاندارد در طراحی دتکتورهای زیتکس، موجب برتری این محصول نسبت به سایر برندهای موجود در بازار شده است.

دتکتور حرارتی زیتکس

این محصول دارای دو نوع ثابت و متغیر است و به دلیل رعایت استاندارد EN 54 در طراحی، قابلیت نصب و راه‌اندازی آن در محیط‌هایی با دمای بالای ۸۰ درجه و رطوبت بالا تا ۹۵ درصد را دارا می‌باشد. قیمت مناسب و ارزان، امکان نصب ریموت اندیکاتور و برخورداری از تاییدیه سازمان آتش‌نشانی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است که در افزایش فروش آن در بازار تأثیر گذار است.

دتکتور حرارتی زیتکس

نصب و سیم کشی اعلام حریق زیتکس

سیستم‌های اعلام حریق دارای حساسیت بسیار بالایی هستند. برای اینکه در هنگام سرویس دادن به سیستم بتوان به دقت مشکلات را عیب‌یابی کرد ضروری است که همه خطاها و آلارم‌های سیستم همراه با زمان وقوع آن‌ها ثبت شوند. امروزه بسیاری از سیستم‌های اعلام حریق دارای حافظه داخلی هستند اما به دلایلی مانند دستکاری غیرکارشناسانه، قطع برق یا قطع باطری، ممکن است حافظه پاک شود. بنابراین، بهترین روش این است که تمام خطاها و مشکلات سیستم در طول استفاده به صورت جداگانه در یک دفتر یادداشت ثبت شوند. این روش می‌تواند بسیار مفید و کارآمد در فرآیند عیب‌یابی مستمر و بهره‌برداری از سیستم اعلام حریق باشد. در نتیجه، بهتر است به جای وابستگی به حافظه سیستم، همه خطاها را به صورت جداگانه ثبت کرد.

 

کامل ترین و جامع ترین راهنمای نصب و سیم کشی اعلام حریق زیتکس

⚡️ نصب اعلام حریق زیتکس ⚡️

📥 دانلود کامل ترین کاتالوگ نصب و سیم کشی اعلام حریق زیتکس 📥